sobota, 25 kwietnia 2020

SPRAWDŹ CZY UMIESZ ODMÓWIĆ, TEST NA ASERTYWNOŚĆ


TEST ASERTYWNOŚCI


Odpowiedz proszę na pytania i przekonaj się czy jesteś asertywny/a (odpowiadając Tak lub Nie na poniższe pytania):

1.  Jeśli muszę odmówić czuję się źle...

2.  . Często odczuwam poczucie winy...

3.   Zwykle nikogo nie proszę o pomoc ...

4.  Czuję że osoby bliskie lub w pracy mnie wykorzystują

5.  Bardzo przeżywam krytykę, rozmyślam o niej

6.  Jak dostaję np. niesmaczną potrawę w restauracji nie umiem powiedzieć o tym kelnerowi

7.   Mam problem z nawiązaniem rozmowy z Osobą, którą widzę po raz pierwszy

8.  Jeśli mi coś nie pasuje, nie mówię o tym

9.  Boję się wyrażać swoich uczuć

 10.Jak słyszę komplement to nie wierzę, że to prawda

        11.Trudno mi powiedzieć komuś coś miłego


        12. Ciężko mi powiedzieć komuś aby zwrócił  mi pożyczone od mnie  pieniądze czy jakąś inną rzecz

Oprócz pisania tekstów dla Państwa chciałabym się podzielić ciekawymi adresami www.


Od roku kupuję na Allegro biżuterię od Sprzedawcy o nicku Sarinoko. Specjalne podziękowania dla Sarinoko bo właśnie tam znalazłam wyjątkowe rzeczy. To uczciwy sprzedawca.

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13553445To link to mojego ulubionego sprzedawcy pięknej i unikatowej biżuterii na Allegro Nick Sarinoko

1 komentarz:

  1. Wyszło mi pół na pół. To jestem, czy nie jestem (asertywna)? Oto jest pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń