środa, 1 kwietnia 2020

TEST NA SAMOOCENĘ SPRAWDŹ SWOJĄ SAMOOCENĘ


Oto krótki test samooceny. Odpowiedz na poniższe pytania TAK lub NIE.

1.    W sytuacji gdy ktoś ma odmienne zdanie niż ja czuję  źle

2.    Nie uważam siebie samej jako osoby wartościowej

3.    Często myślę o innych w sposób krytyczny

4.    Wierzę, że dam sobie radę

5.    Jak idę do pracy odczuwam smutek

6.    Lubię postępować zgodnie z moimi wartościami  nawet  jeśli jest  to dla mnie niekorzystne...

7.    Gdy jestem w trudnej sytuacji czuję złość wobec siebie samej

8.    Unikam ryzyka bo boję się nowych sytuacji gdzie mogę popełnić błąd

9.    Jak słyszę krytykę to ją bardzo przeżywam

10  Mam wiele zalet

      11. Nie  planuję nic bo i tak planów nie zrealizuje

12. Często zazdroszczę innym

`13.  Mam marzenia i realizuję je

14. Często siebie krytykuję

15. Nie akceptuję swoich wad

Jeśli na ponad połowę pytań odpowiedziałaś, odpowiedziałeś na Tak może to oznaczać, że Twój poziom samooceny jest niski i warto powalczyć o podwyższenie samooceny i warto do mnie napisać mogę skutecznie pomóc….
Oprócz pisania tekstów dla Państwa, chciałabym się podzielić z Czytelnikami bloga ciekawymi adresami stron www.Od roku kupuję na Allegro biżuterię od Sprzedawcy o nicku Sarinoko. Specjalne podziękowania dla Sarinoko bo właśnie tam znalazłam wyjątkowe i piekne rzeczy...

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13553445– TO LINK WŁAŚNIE DO SPRZEDAWCY BIŻUTERII NICK SARINOKO A TAM MOŻNA KUPIĆ PIĘKNĄ, ORYGINALNĄ BIŻUTERIĘ W FAJNYCH CENACH. 
 

 

2 komentarze:

  1. Ze mną nie jest tak źle. Wiele razy odpowiedziałam negatywnie ;)
    Zdróweczka dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie chyba również nienajgorzej, 10x Nie ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń