środa, 8 sierpnia 2018

JAK UWODZIĆ KOBIETĘ, JAK UWODZIĆ MĘŻCZYZNĘ?


JAK UWODZIĆ KOBIETĘ, JAK UWODZIĆ MĘŻCZYZNĘ?

Dziś temat na życzenie Czytelniczki z Krakowa.

Kwestię opiszę na przykładzie Marii i Bogdana. Maria to niebrzydka 30- kobieta, pracuje w banku gdzie zajmuje się klientami biznesowymi. Maria uważa, że nie ma powodzenia. Zapytała koleżankę co zrobić aby kogoś poznać. Ta stwierdziła, że trzeba ubierać się bardzo odważnie, krótkie spódniczki, głębokie dekolty.

A Maria pracuje w banku, gdzie przepisy ich oddziału bankowego zakazują zbyt seksownych strojów – kolory ubrań muszą być stonowane – najlepiej odcienie szarości i brązu oraz czerń. Maria nie wierzy, że ona może się komuś spodobać. Jak myśli o sobie, przychodzą jej myśli, że jest brzydka, niezgrabna, mało seksowna i w dodatku mało interesująca w rozmowie.

 

Skąd u niej taki sposób myślenia o sobie?

 

Jej rodzice rzadko ją chwalili, mimo ze Maria była prymuską w szkole i na studiach. Ojciec powtarzał, że Maria nie należy do ładnych kobiet, dlatego musi się dużo uczyć bo braki w urodzie nadrobi inteligencją. Maria czuje się samotna, tak bardzo chciałaby zmienić ten stan ale nie wie jak?

 

Inny przypadek to Bogdan. Bogdan pracuje jako inżynier, dba o siebie, chodzi 2 razy w tygodniu na siłownię. Jego problem to kobiety. Często zastanawia się jak podejść do ładnej dziewczyny i co jej powiedzieć? A co będzie potem jak ona odpowie lub zada jakies pytanie. Bogdan nie wierzy, że jest interesującym rozmówcą.

 

Co zrobić w takiej sytuacji?

 

Po pierwsze, jestem przekonana i tego też dowodzą badania naukowe, że wysoka samoocena jest najważniejsza w poznawaniu drugiej osoby płci przeciwnej i bardzo zwiększa szansę na udany związek. Kobieta bądź męzczyzna jeśli nie wierzą, że ciekawymi i wartymi miłości ludźmi, często stają się samotni. Wysoka samoocena chroni też przed przypadkowymi wyborami partnera/ partnerki.

Przykładem jest opisywana wyżej Maria.Jeśli jakiś mężczyzna się Marią zainteresował u powiedział jej parę komplementów, dawała mu szansę choć intuicja jej mówiła, że to nie jest odpowiedni mężczyzna.

 

 

Po drugie, ważna jest osobowość. Człowiek to nie tylko wygląd ale też określone cechy charakteru, które determinują powodzenie u kobiet lub mężczyzn. Według badań socjologicznych najważniejszą cechą mężczyzny dla kobiet w Polsce jest czy jest opiekuńczy. Sama zauważyłam, że na tą cechę też bardzo zwracam uwagę. W czasie studiów doktoranckich poznałam pewnego kolegę – wygląd przeciętny ale gdy przeziębiałam się, zadzwonił, zapytał jak się czuję, przywiózł mi notatki ze studiów i jeszcze poprosił profesorkę aby przełożyła mi termin egzaminu…

 

Inna cecha ważna szczególnie dla mężczyzn to ich akceptacja. Według słynnego profesora Davida Bussa mężczyźni często uwodzeni są przez kobiety, które umieją pochwalić i docenić to co on dla nich robi. Z polskich badań socjologicznych wynika, że mężczyźni zakochują się w kobietach, które ich rozumieją lub stwarzają takie wrażenie…

Niestety muszę napisać o jeszcze jednym czynniku, który stwarza większe szanse na uwodzenie lub na stworzenie związku z kobietą – jest to sukces finansowy mężczyzny oraz zajmowana przez niego wysoka pozycja zawodowa. W myśl tej hipotezy kobiety poszukują mężczyzn bogatych, bo mają silną potrzebę bezpieczeństwa oraz potrzebę założenia rodziny. Ta koncepcja budzi jednak moje wątpliwości…

 

Na ten temat jeszcze napiszę bo wiem z emaili, że jest to dla Was ciekawy temat…

 

Jeśli masz problem, warto mnie napisać mój email dobrycoach@wp.pl.

 

Oprócz pisania tekstów postanowiłam się z Państwem podzielić się ciekawymi adresami www. Specjalne podziękowanie dla Sarinoko, za to że swoją biżuterią rozwesela moje życie !!! OD SARINOKO KUPUJĘ OD ROKU BIŻUTERIĘ I JESTEM ZADOWOLONA BO MA ORYGINALNĄ BIŻUTERIĘ I DOBRE CENY

 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13553445 To link Do mojego ulubionego sprzedawcy pięknej i unikatowej biżuterii na Allegro Nick Sarinoko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz