niedziela, 20 grudnia 2020

CZY LUBISZ SIEBIE SAMĄ? UNIKALNY, BEZPŁATNY TEST SPRAWDZAJĄCY SAMOAKCEPTACJĘ

 Przeczytaj uważnie stwierdzenia i odpowiedz albo TAK albo Nie, tak oznacza, że zgadzasz się z tym stwierdzeniem a Nie przeciwnie

1. Nie lubię słychać komplementów o na swój temat

2. Jak myślę o sobie to od razu myślę o tym,czego mi brakuje i zastanawiam się dlaczego tak jest?

3. Nie lubię swojego ciała

4. Marzę o tym aby być kimś innym, kimś lepszym

5. Lubię oglądać często swoje fotografie

6. Jest mi smutno gdy mężczyźni zwracają uwagę na inną kobietę( wersja dla mężczyzn - jest mi smutno jak kobiety zwracają uwagę na innego mężczyznę)

7. Jestem niezadowolona, niezadowolony ze swojego życia

8. Jak coś osiągam, myślę, że mi się udało, że miałam szczęście

9. Stale mam zastrzeżenia do swojego wyglądu

10. Nie akceptuje swoich wad

11. Gdy mam powiedzieć coś dobrego o sobie to pojawia się duży problem, nie wiem co powiedzieć

Jeśli odpowiedziałaś na więcej niż 4 pytania twierdząco, warto do mnie napisać na DOBRYCOACH@WP.PL

 

 DROGIM CZYTELNIKOM ŻYCZĘ W NOWYM ROKU ZDROWIA, RADOŚCI, SZEROKO POJĘTEGO SZCZĘŚCIA, DOBRYCH LUDZI I  SKUTECZNEGO POKONYWANIA PROBLEMÓW

5 komentarzy:

  1. Witaj!
    Zastanawia mnie punkt 5: Lubię swoje fotografie...Jak go zinterpretować.
    Poza tym OK.
    Pozdrawiam serdecznie

















    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wychodzi na to, że mieszczę się w normie. Bo ja w sumie lubię siebie:D
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku, Moniko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam siebie od pewnego czasu. Dużo zdrowia Moniko w Nowym Roku. :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy lubię siebie.....Stało się to od listopada 2019 roku bez znaczenia.......Smutno tak..

    OdpowiedzUsuń