poniedziałek, 8 marca 2021

UNIKALNY TEST NA WYSOKĄ WRAŻLIWOŚĆ CZY TY JESTEŚ OSOBĄ WYSOKO WRAŻLIWĄ?

 

Dziś test, który może Tobie uświadomić czy Ty jesteś Osobą Wysoko Wrażliwą ? Ten test może też przekazać komuś kogo uważasz za taką Osobę i potem przedyskutować wyniki...

Przeczytaj uważnie i powoli stwierdzenia i napisz na kartce – "Tak" odznacza, że to stwierdzenie pasuje do Ciebie a "Nie" , że z tym zdaniem nie zgadzasz się.

1.Nie lubię hałasu i tłumu, wolę ciszę

2. Nie lubię szybko działać – stresuje mnie to

3. Gdy spotkam się z osobą, która mi opowiedziała o swoim problemie, po rozmowie myślę długo o tym i też czuję smutek

4. Najbezpieczniej i najlepiej czuję się w swoim domu,

5.Nie lubię nowych miejsc i poznawać nowych ludzi

6. Nie lubię zwracać na siebie uwagi

7. Gdy oglądam sceny przemocy w filmach, w TV czy w Internecie czuję strach, bezradność

8. Mam dużą empatię w stosunku do innych ludzi

7. Gdy słyszę piękną muzykę czuję radość

8. Gdy ktoś na mnie krzyczy, płaczę i mam ochotę uciec i unikam konfrontacji

9. Moją najważniejszą intencją jest niekrzywdzenie innych ludzi

10.Gdy ktoś mnie do czegoś zmusza, czuję się jak w klatce

11. Mocno przeżywam niepowodzenia

12. W dzieciństwie byłam dzieckiem nieśmiałym i cichym

13. Często odczuwam poczucie winy

14. Lubię marzyć, że jestem inną osobą – pewną siebie, silną, mało wrażliwą

Jeśli ponad 5 odpowiedzi odpowiedziałaś, odpowiedziałeś na tak oznacza, że masz wysoką wrażliwość. Niedługo napiszę tekst o osobach wysoko wrażliwych

 JEŚLI MASZ PROBLEM Z  WARTO DO MNIE NAPISAĆ DOBRYCOACH@WP.PL

 

3 komentarze:

  1. Ja jestem, czasami aż za bardzo. Może to przeszkadzać w życiu........

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem osobą wysoko wrażliwą, pogodziłam się z tym.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko,
    Musiałaś się nacierpieć bólu, ale wywnioskowałam( napisałaś o pomocy lekarskiej) że już jest lepiej i wszystko idzie ku zdrowiu. W każdym razie tego Ci z całego serca życzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń