sobota, 8 lutego 2020

TEST JAKIE JEST TWOJE POCZUCIE WARTOŚCI


TEST - JAKIE JEST TWOJE POCZUCIE WARTOŚCI?

Według badań naukowych najwięcej Polek ma problem z poczuciem wartości.

Sprawdź proszę, jak jest z Tobą. Napisz odpowiedź na pytania w skali od 1 do 10 a 10 oznacza, że to stwierdzenie pasuje do Ciebie w 100 % że zgadzasz się, jeśli postawisz 1 oznacza, że to stwierdzenie w ogóle do Ciebie nie pasuje

1. Gdy widzę piękną kobietę myślę o sobie, że nie jestem atrakcyjna...

2. Często odczuwam zazdrość, że innym powodzi się lepiej niż mnie...

3.  Gdy osiągam sukces, myślę, że to przypadek, szczęście i nie widzę w nim swojego udziału.

4.  Gdy robię nowe rzeczy, odczuwam napięcie, lęk przed kompromitacją.

5. Często porównuje się z innymi kobietami.

6.  Jeśli chodzi o swoje zdolności nie wierzę w nie.

7.  Często myslę, że gdybym była bardziej atrakcyjna, mądrzejsza moje  życie byłoby inne…

Na dziś tyle pytań, w następnym tekście opracuję nowe pytania. Dziękuję za pomoc  Profesorowi, który sprawdził te pytania i uznał je jako trafne. 
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sobie napisz odpowiedzi i wyślij na adres dobrycoach@wp.pl



Oprócz pisania tekstów dla Państwa chciałabym się podzielić ciekawymi adresami www.Od jakiegoś czasu kupuję na Allegro biżuterię od Sprzedawcy o nicku Sarinoko. Specjalne podziękowania dla Sarinoko bo właśnie tam znalazłam wyjątkowe rzeczy. To uczciwy sprzedawca.http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13553445– To link to mojego ulubionego sprzedawcy pięknej i unikatowej biżuterii na Allegro Nick Sarinoko.    
.


 
  

1 komentarz:

  1. Przeczytałam z uwagą ten test, zwracasz tu uwagę na ciekawe aspekty kobiecej natury i codzienności!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń