wtorek, 23 czerwca 2020

DLACZEGO CZUJESZ SIE NIESZCZĘSLIWA Z MĘZCZYZNĄ?


 

CZY TY SAMA GENERUJESZ PROBLEMY W ZWIĄZKU?

Przeczytaj uważnie pytania i napisz jeśli się zgadasz ze stwierdzenie napisz Tak lub jeśli nie pasuje do Ciebie to stwierdzenie napisz Nie.

 

1.  Kiedy poznajesz kogoś już wiesz, że on nie nadaje się do związku ale mimo to kontynuujesz znajomość

2.  Zachowujesz się dość szybko po tygodniu lub po miesiącu znajomości

3.  Lubisz kontrolować i mieć władzę w związku

4.  Kiedy Twój partner jest dla Ciebie niemiły, tłumaczysz sobie, że jest zmęczony

5.  Nie lubisz siebie samej

6.  Zawsze trafiasz na mężczyzn trudnych, introwertyków, rzadko okazujących uczucia

7.  Gdyby ktoś zapytał Ciebie co jest najważniejsze dla Ciebie, odpowiesz zawsze że miłość jest najważniejsza i dla niej warto się poświęcić

8.  Gdy się zakochujesz, świat ( rodzina, przyjaciele, znajomi) prawie przestają istnieć, rzadziej do nich dzwonisz, nie masz czasu się z nimi spotkać

9.  Najbardziej boisz się samotności

10.             Uważasz, że masz pecha w związkach


Będzie mi miło jak napiszesz do mnie jakie masz odpowiedzi na te pytania a ja napiszę Tobie interpretację tego tekstu-dobrycoach@wp.pl
Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do Warszawy, warto napisać - mój email dobrycoach@wp.pl

Oprócz pisania tekstów postanowiłam się z Państwem podzielić się ciekawymi adresami i wartymi odwiedzenia stron www.
Od jakiegoś czasu kupuję na Allegro biżuterię od Sprzedawcy o nicku Sarinoko. Specjalne podziękowania dla Sarinoko bo właśnie tam znalazłam wyjątkowe rzeczy - ostatnio kupiłam piękne kolczyki w dobrej cenie i jestem zadowolona. To uczciwy i miły sprzedawca. Polecam bo naprawdę warto !

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13553445  TO LINK WŁAŚNIE DO SPRZEDAWCY BIŻUTERII NICK SARINOKO A TAM MOŻNA KUPIĆ PIĘKNĄ, ORYGINALNĄ BIŻUTERIĘ W DOBRYCH CENACH !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz