środa, 3 czerwca 2020

JAKI JEST TWÓJ POZIOM OPTYMIZMU ? UNIKALNY TEST SPRAWDŹ CZY JESTEŚ OPTYMISTĄ,. OPTYMISTKĄ


TEST- JAKI JEST TWÓJ POZIOM OPTYMIZMU?

Przeczytaj uważnie pytania i napisz, jeśli się zgadasz ze stwierdzenie napisz Tak lub jeśli nie pasuje do Ciebie to stwierdzenie napisz Nie

1.  Wstaje rano zmęczona i nie mam oczekiwań, że dzień będzie dobry

2.   Umiem cieszyć się z małych rzeczy

3.  Uważam, że moje życie jest wspaniałe

4.   Nie dążę do celów bo i tak one się nie zrealizują

5.   Ludzie uważają mnie za optymistkę

6.   Do zadań w pracy podchodzę z negatywnym nastawieniem

7.   Nie wierzę się w siebie, zawsze są lepsi ode mnie

8.  Nie pamiętam, kiedy ostatnio się śmiałam

9.   Często myślę o negatywnych zdarzeniach z przeszłości

10.             Gdy mam problem, boję się że nie jestem w stanie go rozwiązać

 Jeśli na pytanie 4, 6, 7. 8, 9, 10 odpowiedziałaś, odpowiedziałeś  TAK, warto do mnie napisać na adres DOBRYCOACH@WP.PL bo to często nasze nastawienie jest przyczyną wielu problemów ….i niestety brak optymizmu może sprawić, że czujesz się nieszczęśliwa, nieszczęśliwy

 

1 komentarz:

  1. Jestem optymistką. I bardzo dobrze mi z tym. Takiego nastawienia do życia naprawdę można się nauczyć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń