wtorek, 28 lipca 2020

TEST CZY JESTEŚ OSOBĄ WYSOKO WRAŻLIWĄ?


BEZPŁATNY TEST - CZY JESTEŚ OSOBĄ WYSOKO WRAŻLIWĄ?

 Przeczytaj uważnie pytanie lub stwierdzenie i zastanów się proszę czy pasuje lub nie pasuje ono do Ciebie jeśli pasuje wstaw TAK a jeśli czujesz, że to stwierdzenie, pytanie nie pasuje to Ciebie wstaw NIE

1.        Czy często myślisz o przeszłości szczególnie o negatywnych wydarzeniach?

2.        Jeśli z kimś pokłócisz się to bardzo to przeżywasz?

3.        Często odczuwasz poczucie winy

4.        Gdy ktoś jest smutny to po pół godziny lub po godzinie też odczuwasz smutek

5.        Często boisz się przyszłości

6.        Jak słyszysz krytykę to stale o niej myślisz i jest Tobie przykro

7.        Przyszłość dla Ciebie kojarzy się z niepewnością i nie wierzysz, że będzie ona dobra

8.        Często żal Tobie osób borykających się z problemami i czujesz się źle jak nie możesz pomóc

9.        Wierzysz w los lub w przeznaczenie od Ciebie niewiele zależy, przyszłość jest z góry ustalona

Jeśli na co najmniej pięć pytań odpowiedziałaś, odpowiedziałeś twierdząco warto to mnie szybko napisać DOBRYCOACH@WP.PL

4 komentarze:

  1. Jestem wrażliwa, ale nie aż tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc jeszcze kilkanaście lat temu na większość z tych pytań odpowiedziałabym- Tak. Ale dziś najwyżej na 2- 3. I paradoksalnie to różne trudne, problemowe wydarzenia przekształciły moją świadomość. Czuję,że jestem swoja lepszą wersją. I nawet jeśli sporo jest jeszcze do poprawki, jestem w drodze...
    Podobają mi się dzisiejsze czasy, bo tak dużą wagę przywiązuje się do rozwoju osobistego, który ma ogromne znaczenie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie wyszło po połowie i z wiekiem coraz lepiej przychodzi mi zadbać o siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto na takie pytania odpowiedzieć sobie szczerze w głębi duszy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń