czwartek, 22 października 2020

CZY JESTEŚ NARCYZEM - BEZPŁATNY TEST SPRAWDŹ CZY TY LUB KTOŚ JEST NARCYZEM UNIKALNY TEST

CZY JESTEŚ NARCYZEM?

Dziś test, który może Tobie uświadomić : Czy Ty jesteś narcyzem?

Ten test może też przekazać komuś kogo uważasz za narcyza i potem przedyskutować wyniki Przeczytaj uważnie stwierdzenia i napisz na kartce – "Tak "odznacza, że to stwierdzenie pasuje do Ciebie a "Nie", że z tym zdaniem nie zgadzasz się.

 

1. Nie lubię słuchać jak ktoś mówi o sobie

2. Lubię być doceniany, doceniana

3. Lubię być w centrum zainteresowania

4. Jak myślę o swojej przeszłości to widzę, że byłam\ byłem zawsze nieprzeciętny i zdecydowanie lepsza, lepszy od innych

5. Rzadko zastanawiam się co myślą, co czują inni

6.  Zaangażowanie się w związek stanowi dla mnie problem

7. Jak coś zrobię dla kogoś, to muszę o tym często mówić

8. Mówię ludziom co myślę i nie przejmuję się, że im może być przykro

9. Gdy słyszę krytykę odczuwam złość

10. Nie analizuję krytyki bo  inni ludzie z zasady nie mają racji i nic nie wiedzą

11. Moi znajomi to ludzie, którzy uważają się za gorszych ode mnie

12. Rzadko komuś pomagam, raczej inni ludzie mi pomagają

Jeśli w przypadku pięciu stwierdzeń napisałaś TAK,

to warto do mnie napisać dobrycoach@wp.pl

1 komentarz:

  1. Witaj Moniko!
    Ciekawy test. Raczej nie mam osobowości narcystycznej.
    Kilka punktów mnie jednak zastanowiło. Na przykład ten z docenianiem. Kiedyś było mi to potrzebne. Po prostu robiłam coś innowacyjnego, a spotkałam się z krytyką. Tymczasem kiedy w innym miejscu doceniono moje zaangażowanie, poczułam się doceniona. Było mi to potrzebne do zbudowania obrazu siebie od nowa. Zostałam "nakarmiona" i przestało to mieć dla mnie aż takie znaczenie. Swego czasu sporo czerpałam z książek Anthonego de Mello i jego punkt widzenia( między innymi w sprawie doceniania) przekonywał mnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń