piątek, 2 października 2020

TEST CZY BOISZ SIĘ ZMIAN? BEZPŁATNY TEST CZY JESTEŚ GOTOWA NA ZMIANĘ?

TEST CZY BOISZ SIĘ ZMIAN?

 

Dziś Test, który może Tobie uświadomić czy odczuwasz lęk przed zmianą czy nie masz tego odczucia? Przeczytaj uważnie stwierdzenia i napisz na kartce – "TAK"odznacza, że to stwierdzenie pasuje do Ciebie a "Nie", że z tym zdaniem nie zgadzasz się.

 

 

1. Jak myślę o jakiejkolwiek poważnej zmianie czuję lęk

2. Zawsze muszę wszystko robić perfekcyjnie

3. Często myślę o porażkach

4. Nie wierzę, że mogę sobie dać radę w życiu

5. Boję się poprosić kogoś o pomoc bo wolę wszystko sama robić

6. Często narzekam

7. Moje życie zależy od innych, opinia innych i ich zachowanie wpływa mocno na decyzje

8. Mam problem z terminowym wykonaniem zadań, często je odwlekam

9. Przyszłość to dla mnie niewiadoma, boję się jej

10. Ostatnio nic nie zmieniłam w swoim życiu

11. Boję się ryzyka i związanego z nim niepowodzenia

12. Podchodzę do nowych zadań z ostrożnością i z niepewnością co się wydarzy

 

Jeśli w przypadku pięciu stwierdzeń napisałaś TAK, warto do mnie napisać dobrycoach@wp.pl bo zmiana jest częścią naszego życia a lęk przed zmianą wprowadza do naszego życia stres, brak wiary w siebie i brak motywacji do pokonywania trudności

5 komentarzy:

  1. Witaj,
    Cóż chyba nie boję się zmian, bo moje życie zawodowe od kilkunastu lat nieustanie się zmienia. Wczoraj byłam tam, dziś jestem tu. I chyba coś takiego mi odpowiada. Teraz jest pewna szansa na pozostanie dłużej, ale ja nie robię dalekosiężnych planów. Dziś wszystko jest nieprzewidywalne i każdy powinien mieć na uwadze, że zmiana to dziś norma.
    Punkt 8 czyli prokrastynacja czasem się u mnie odzywa...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie boję się zmian, sama niejednokrotnie w niektórych obszarach życia do nich dążę, ale są też takie, w których cenię stabilność. Zresztą współczesny świat tak szybko się zmienia, że trudno trzymać się tego jednego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę boję się zmian, jednak mam jeszcze na tyle odwagi, by ich nie unikać, tylko przyjmować z podniesioną głową;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny test i blog :), ja boję sie zmian i źle je znoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze bałam się zmian. I chyba tak mi zostało.

    OdpowiedzUsuń