piątek, 21 sierpnia 2020

JAK ROZPOZNAĆ WAMPIRA ENERGETYCZNEGO, SPRAWDŹ TEST


WAMPIR ENERGETYCZNY

Dziś problem na specjalne życzenie Czytelniczki.

Opiszę tą kwestię na przykładzie Iwony. Iwona to ładna blondynka, mieszka w Warszawie na Wilanowie. Jej problem to stałe  duże zmęczenie, bóle głowy oraz smutek. Początkowo myślała, że to przyczyną jest wyczerpującą praca w znanym farmaceutycznym koncernie ale później doszła do wniosku ,że odczuwa wyraźne pogorszenie samopoczucia jak  odwiedza ich dom teściowa. Teściowa zwykle przychodzi 3 razy w tygodniu i od razu krytykuję Iwonę  a to że nie jest posprzątane a to Iwona wygląda już staro i powinna sobie kupić lepszy i droższy krem do twarzy… Potem zaczyna się wymawianie bo teściowa dała swoje oszczędności na poczet mieszkania Iwony i Adama i za każdą wizytą powtarza, że się poświęciła dla nich żeby mieli swój apartament w Miasteczku Wilanów a ona sama mieszka w 1 pokojowym małym, ciemnym mieszkaniu. Gdy Iwona opowiedziała teściowej, że ostatnio szef ją pochwalił i przydzielił jej nowy ważny projekt. Teściowa szybko powiedziała, że szef będzie żałował swojej decyzji bo Iwona nie da sobie rady…. Iwona rozmawiała wiele razy z mężem o sytuacji z teściową, stwierdziła, że po wizycie teściowej nie ona energii na nic , czuje się wyczerpana jakby ciężko fizycznie pracowała. Adam zaczął się śmiać i powiedział, że Iwona jest nienormalna i żeby poszła  się leczyć.  A Iwona czuje się coraz gorzej, jest smutna i czuje że nikt ją nie rozumie…..

 JAK ROZPOZNAĆ WAMPITA ENERGERTYCZNEGO?

 Taka osoba najczęściej jest :

1.  Wampir energetyczny jest często pesymistą

2.   Większość czasu narzeka na prawie wszystko od pogody, po zdrowie, aż po krytykę osób bliskich – partnera czy też partnerki

3.  Nie interesuje się Twoimi sprawami, problemami jak zaczynasz mówić o sobie, taka toksyczna osoba przerywa Tobie i  znowu mówi o sobie

4.  Nie znosi osób optymistycznych, radosnych

5.   Wyrazista mowa ciała – zaciśnięte usta, często tzw. postawa zamknięta

6.   Po spotkaniu z tą toksyczną osobą czujesz  się zmęczona, smutna a czasem nawet rozdrażniona z niewiadomo z jakiego powodu

7.  Wampir energetyczny źle traktuje osoby ze swojego otoczenia, krytykuje i jest niemiła

8.  Rzadko albo wcale pomaga innym
 

W następnym tekście napiszę co zrobić jak masz stały kontakt z wampirem energetycznym?





Oprócz pisania tekstów dla Państwa chciałabym się podzielić ciekawymi adresami www.Od jakiegoś czasu kupuję na Allegro biżuterię od Sprzedawcy o nicku Sarinoko. Specjalne podziękowania dla Sarinoko bo właśnie tam znalazłam wyjątkowe rzeczy. To uczciwy sprzedawca.http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=13553445– To link to mojego ulubionego sprzedawcy pięknej i unikatowej biżuterii na Allegro Nick Sarinoko.
 

 

 


 

 

 

3 komentarze:

  1. Witaj!
    Myślę,że każdy ma w swoim otoczeniu jakiegoś wampira energetycznego i chyba gorzej, gdy jest to ktoś z rodziny, z koleżankami łatwiej ograniczyć kontakty.
    A już teściowa, która przychodzi trzy razy w tygodniu i tylko zrzędzi, truje, krytykuje, umniejsza to prawdziwa katastrofa.Brak wsparcia ze strony męża- to kolejna katastrofa. Łatwiej bowiem znieść ataki we dwoje niż w pojedynkę. Swoją drogą syna, który nie dostrzega ewidentnych ataków matki na żonę, też trzeba podejrzewać o jakiś deficyt. I niedobrze,że ona tak do nich przychodzi i przegląda kąty, bo jak to mówią, kto szuka ten znajduje. I nawet gdyby mieszkanie przeszło test białej rękawiczki,ona zawsze coś znajdzie...W dodatku pewnie doświadczona doświadczeniem , jak to kobieta, zna słabe punkty drugiej kobiety. Wie, gdzie uderzyć, aby najbardziej bolało.
    W tej sytuacji poczucie własnej wartości, pewność siebie Iwony, jest koniecznością. Brak poczucia winy, kładzenia uszu po sobie, nie unikanie konfrontacji- kolejną. Odwracanie kota ogonem, rzeczowa spokojna argumentacja, czasem żart, bagatelizowanie, w żadnym razie atak słowny...A przede wszystkim na początek choć malutki kroczek, malutkie panowanie nad sytuacją,żeby zacząć wychodzić z tego zaklętego kręgu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam takiego wampirka wokół siebie, ale skutecznie się od niego odcięłam. I jest o wiele wiele lepiej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc. Doskonale wiem kim jest wampir energetyczny... To moja matka. Osoba, która od najmłodszych lat nigdy dla mnie nie była kochaną mamą, zawsze jak zwierzyłam się jej z jakiegoś problemu bagatelizowała go lub mówiła "oj przestań truć". Jak opowiadałam o eksytujacym wyjeździe nad jezioro ze znajomymi i pokazywałam zdjęcia tylko parsknela i zrobiła taką minę "pożał się Boże". Jak się zaręczyłam z obecnym mężem powiedziała mi "lepiej byś przyszła matce okna pomyć" a nie za zabawę w dom się bierzesz (wtedy miałam 24 lata i stałą pracę plus kończyłam studia). Teraz mam 35 lat i każdy rok tylko mi uzmysławiał jak okropnie męcząca kobietą dla mnie jest moja matka... Dużo ode mnie zawsze wymagała, zawsze była surowa i często mnie krytykowała. Po ślubie mieszkaliśmy z mężem u jego rodziców, krytykowała, że nie ma swoim a jak kupiliśmy własne małe mieszkanko, 2 pokoje to skrytykowała że na 4 piętrze i że jest za małe... Nigdy od niej złotówki nie dostałam, jedynie kupiła torbę ciuszków z Pepco na narodziny naszej córki. Niestety doszło do rozwodu moich rodziców i wtedy zaczęło się psychiczne nękanie mnie i dodatkowo mojej siostry. Koszmar, a mam 35 lat... Ciągle nie spełniam wymagań mojej mamy, a pracuje na dobrze płatnym stanowisku i zagranicznej korporacji. Ostatnio w dniu 1 września krytykowała wygląd spodni mojej córki, a swojej wnuczki kwitując jako "okropne, fuj"... Wszystko w temacie. Ściskam wszystkich, którzy mają do czynienia z wampirami energetycznymi i... Toksycznymi osobami! G.

    OdpowiedzUsuń